home sweet home.

Japp hemma igen efter en träff med Bäcca på puben. Gick ju dit rätt tidigt , redan vid 22 och svin kallt var det:O  Men hade ju inget annat för oss. Tog oss en varsin dricka och satte oss i en hörnsoffa:) Sen började det går utför^^  Vi började gäspa ikapp, ungefär, och Bäccas linser började torka. men var ju så dött där vi var helt själva en stund. men sen vid strax innan 24, som vanligt började det rulla in lite folk:) Men ja då var vi rätt sega, så att vi faktiskt fick hem ^^ och ännu kallare var det nu:S tipper på -20, ruggigt svinkallt var det iallafall. Tur jag hade strumpbyxor under jeansen och höga stövar och att vi har det varmt här inne :D ^^ haha

Så blev ingen sen kväll här inte. Men ja lika bra var nog det, för känner att mina ögon svider lite. Så jag ska faktiskt sussa sängen riktigt tidigt idag tror jag ^^

Men en trevlig kväl endå tycker jag :D Nästa gång får bli en riktig partykväll hemma hos Bäcca i Växjö, tycker jag :D

see ya!

Kram // Zarah
Allmänt | |
Upp