värre ?:O

Ohh vad jag känner att jag klagar. Kommer dock göra det enda tills snön försvinner och det bllir plusgrader. Vill verkligen ha bort all denna snö och få sol och somma.. Tanken på lätta kläder nästan naket ohh, härlig känsla(L)
Går ju inte i detta väder.  Det värsta är att jag har hört att februari ska bli ännu värre:O Kan det bli värre här nere i skåne ??:O Tycker att detta vädret redan är tillräckligt illa för att vara skåne ju!!  Inte vet jag när vi har haft det så här kallt. :S så lite plusgrader hade inte skadat tycker jag :D

Nej och nu snöar det IGEN ser jag :( gahhhaaah KALLT!  Och jag måste palla mig ut i detta väder senare i eftermiddag. Hade inte varit så farligt om man hade haft en fungerande bil eller en laglig...
Ska gå hem till Bäcca en runda senare ..
Ne och nu innan dess måste jag städa rummet .. så tjing

See ya !

Kram // Zarah
Allmänt | |
Upp