Things.

its boring so fuCKing boring.

Solen är borta den klar blåa himlen är borta. Vart tog allt vägen på just MIN lediga dag? jag som hade tänkt.. ja vad hade jag tänkt egentligen? hade funderingar att åka till hslm MEN...

..Lönen kommer imon. Så måste hålla i pengaran tills my new fucking wonderful phone will come :D
jajjamensan snart så, den ska bara komma in på lager så smäller det. i helgen kanske? I really hope so, Now when I finally have decied me for which one.

men återigen så är det tråkigt väder ute som gör att jag inte har lust med ngt allt.
Men en sak som är sjuk. Jag har ett bar byxor som jag inte har kommit i på över 1½-2år kanske? eller är det ännu längresen? Men iaf idag så fick jag bara för mig att rota fram dem och wips de passar fan nu:O It's sick sick SICK.
men ja lite lyckorus fick jag väl över det hela endå:P men samtidigt kändes det inte bra. h mm.

Iaf så ska jag åka iväg senare. I gonna pick up my things. will this be the end of everything? A really real end? Anyway it hurts so bad, hurts. Do you understand that? I need to be busy all the time to not be thinking of it but everytime I stop you are always on my mind.


See ya !

kram // Zarah


Allmänt | |
Upp