winterday

Snön har fallit, och det är inte så lite heller.
kan säga att de var tur de inte var i tisdags morse som detta väder började. För övrigt gick tisdagen mycket bra. jag blev riktigt nöjd med båda mina modeller. Självklart fick jag den svåraste modell ever, det jag verkligen fasat över att få på just ett arbetsprov. En mörkmörkmörkbrun/svarthårig kvinna från indien. Hon var sugen på ngt guldigt/rött. och vad gör man för att det ska synas på så mörkt och då de är ett arbetsprov vill man ju visa sin bästa. Blekning var uteslutet skulle ta förlång tid och bli ojämt. Vi beslöt oss för att göra tunna folieslingor genom hela håret med GW 11P med 12% väte. blev Riktigt fina slingor, nästan bättre än förväntat enlig mig. och de blev riktigt skarpa, och hon blev riktigt nöjd:) och även med klippningen, klippte bort säkert hälften av håret och det behövdes om jag säger så;P

min killmodell var bara en vanlig klippning, tog dock lite förlång tid enligt mig. men huvudsaken är att jag är njd med mitt arbete. Så nu håller vi tummarna HÅRT!
De tog även med oss ut och bjöd på lunch, indiskt blev det. riktigt gott. När vi var klara var de så gulliga att vi fick varsn goodiebag med produkter.

igår var jag ute och lekte i snön med Paula och Louise, blev snöbollskrig och åka pulka:)

Då jag endå var i Malmö, så blev de lite shopping och börja spana in vad jag ska ge i julklapp till alla :)






Nu står det att det är dax för julmusik och julbak på schemat:D lussekatter, knäck och gärna pepparkakor också.

Kram // Zarah
Allmänt | |
#1 - - Johanna:

Håller tummarna sten hårt ;)

Upp