29.04.12

Hej på Er!
Ja, idag mår man väl som man förtjänar antar jag. Men jag har lärt mig av min läxa. Jag ska fan hålla hårt på mina regler, gällande tider och alkohol.^^
Vi hade en hyfsad bra idag igår på jobbet, kom lite folk hela tiden och runt 24, var vi busy. Det sjöngs kareoke, dansades och dricka flödade. Kind of ^^ Men kl 02 ca. så var det tomt igen. De kom, de segrade och de försvann lika fort typ^^ Så vi stängde ner baren vid 02.30 ca och efter de var det snabbt hem och byta om på 2 min. Sen åkte vi till Villamercedes, det var vår tur att festa. Så blev lite dinkar där, och efter det runt 05.00 så stack vi för att käka. Och somna gjorde jag runt 6.45. OMG säger jag.
Idag har det varit en total chilldag, hängt på stranden bara. Känt på vattnet för första gången nu, och jag säger KALLT. Men nu är klockan redan så mycket att jag hinner inte med en powernap innan jobbet tyvärr. Vilket jag nog hade behövt. Blir istället att laga mat, duscha och fixa sig.
XOXO //Zarah
Allmänt | |
#1 - - Minna:

gott det ser ut, hoppas det är bra med dig hönan<3

Upp