8.7.12

tjo hej !! 
 
Lite trött kan man säga att jag är. kom inte i säng förrens 6.20 i morse... men sånt är livet =) frågan är bara hur jag om 2 månader ska vänja mig av och gå tillbaka till min normala rytm. Igår var det full rulle på jobbet igen, springer som en dåre fram och tillbaka.Och absolut är det kul,roligt att ha att göra, inget klagande på det. Bara lite stressigt och frustrerande ibland, pga vissa omständigheter. Och känner att jag hinner inte prata så mycket med mina kunder. Hade varit skönt om vi var lite fler tjejer om jag säger så. OCh ett stort plus om vi går bra ihop... kommande vecka är det också dax att öppna nedre plan, men vi är samtigt förlite staff för det, 
 
Idag får jag se vad som händer, hade planer på att gå till gymmet. Bara så sjukt tråkigt att göra det själv, så får se om Rasmus svarar. Annars händer det inte så mkt just förtillfället. inte så mycket energi till så mycket annat. Ska nog sätta mig o läsa min bok en runda idag! =) 
 
puss o kram.
Allmänt | |
Upp