Enjoy the life u have.

Än så länge har detta varit en sådan här  "to do"-dag. Har skrivit ut alla papper som måste skickas tillbaka till sverige för att jag ska få lägenheten. Min chef ska bara skriva under också, att jag är jag. Detta eftersom vi skriver papper på distans. Även fast att 2 månader känns långt iväg så vet jag att tiden kommer springa så fruktansvärt snabbt. Kommer få tillgång till lgt den 1 sep, men då är jag inte hemma. Som det ser ut nu kommer jag hem kring den 3e. Så bli att hämta nycklarna då. Sen har jag varit på apoteket nu också. När familjen var här nere blev jag tydligen biten av något, vet inte vad. Men det vill ej försvinnaoch någon sa att jag behöver gå till läkaren. Men gick upp till apoteket och fick Fucidin-hydrokotison-salva som jag måste smörja 3 ggr om dagen nu. SÅ hoppas det hjälper, för det kliar och är vätskefyllt. 
 
Annars var det en väldigt tyst dag på jobbet igår. Och jo det stämde vi har en ny tjej, och antagligen en till på G.. 
Ikväll vankas det återigen jobb jobb jobb, hoppas  verkligen på en bättre kväll. Men jag kan ändå inte låta bli att bara älska livet. 
 
Hoppas allt är bra med er alla. 
 
Puss o kram 
 
Allmänt | |
Upp