I got lost in your eyes.

godkväll! 
 
hoppas allt är bra med er! här är det faktiskt bra. jag har idag en helt annan energi, som jag inte vet var kommer ifrån. Kanske är det för att Carro och Bäcca kommer imon och hälsar på över helgen. Kan vara så, något att se fram emot lixom. Ska bli riktigt roligt att träffa dem igen, evigheter sedan. 
 
Annars idag vaknade jag upp pigg som en nötkärna kollan 12, efter 6 timmar sömn endas. Så passade på att städa hela lägenheten innan det var dax att möta upp boysen  kl13.30, för att gå till Ag.Marina för mat/frukost. Efter det har det inte hänt så mycket, satte mig och läste lite i min bok och nu är det tid för att fixa allt inför kvällen jobb. Hinner nog ta en snabb powernap innan också. Gårdagen var blev rätt busy för ett tag där i mitten, men igår var jag inte på topp,mitt huvud var inte alls med mig, men idag känns det bättre. Så hoppas på en bra kväll!! 
 
ha det super. 
 
puss o kram 
 
 
Allmänt | |
Upp