I MISS U!!

Trött. Det är vad jag är. HELA tiden. Känns som jag bara sover och sover och jag är sjukt uttråkad. Men samtidigt ingen energi för att göra något. Orkar inte ens ta mig ner till stranden, för jag vet att jag kommer svettas ihjälp o bli ännu tröttare. Usch så tråkigt.hoppas det blir bättre snart. Kan vara så att jag saknar allt där hemma till en viss del.  Brukar säga att det inte är sverige jag saknar utan vänner,familj, alla stadsfestivaler mm nu på sommaren.
 
Igår var ingen super bra dag på jobbet heller. Väldigt lugn och idag öppnar vi nere med. Så hoppas verkligen det blir mer ös nu när folk vet om det. Att det kommer att dra lite mer folk. Haft många som frågat efter det så. Annars var gårdagen trevligt, halva teamet var ute och åt midda med chefen. Synd att andra halvan inte kom. Var och åt på en tradionell grekisk restaurang i  Ag.marina.
Tänker nog sätta mig på altanen en runda och läsa min bok. 
 
Puss o kram 
Allmänt | |
#1 - - Minna:

Snäckan, det kan inte vara så att allt med udda tider på dygnet, mkt jobb, värme samt för lite energirik mat som gör att du är trött? FÖrhoppningsvis inte det sista men kanske förändringen från allt hemma i Sv till där du är nu kommer "ifatt" dig först nu? Du äter väl bra? Som du sagt förut så har det ju gått lite upp och ner det där.. Köp hem lite vitaminer också, gör grejor som ger dig energi , t.ex. ut på powerwalks på kvällarna (när du inte jobbar eller innan om det kan va lite svalare. Du vet att du snart är hemma hos oss alla snart igen :):):) <3

Upp