I wanna hold your heart in both hands.

Min kropp är splittrad i 3 delar har jag kommit fram till. Jag har en del som längtar efter new york, en del skriker efter er där hemma o den 3e delen vill inte åka härifrån. Även om jag har ca 6 veckor kvar här nere.Jag vet bara att det kommer gå så himla fort och så sitter jag hemma i sverige igen o klagar. Kan inte ens förklara min känsla över att vara här. Jag vet att det är kris och allt här nere och hemma är det stabilt. men endå. Jag trivs här men samtidigt känner jag en frustration över att se alla som är så stabila hemma med sina liv och partners o kommande bebisar. Känns som om jag med borde vara där, men jag är inte det. Försöker intala mig själv att jag "bara" är 23, och det inte är så värst gammalt. Så fort jag hör grekisk musik fylls hela jag med en härlig känsla och glädje. <3
Vet inte sist jag kände en sådan här känsla. Det finns en mening varför jag kom tillbaka. 
 
 
 
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=xe1EZbrLTXY&NR=1 
bara älskar denna låten.
 
 
 
Allmänt | |
Upp