my sky is blue

ohh jag vet, jag är såååå dålig på detta just nu. men känner verkligen inte för att skriva, Har inte hänt så mycket här. har jobbat hela veckan och har en hel kommanade vecka till att jobba. Eller jo det har väl hänt en del egentligen.Jag har blivit tränad till att jobba i baren, så nu är jag även bartender på jobbet. Kommer nu att kunna täcka både baren och golvet. Måste säga att det är hårt och stressigt då vi har mycket folk, men det är kul. Trodde inte jag skulle få denna chansen, men det fick jag. uppskattars verkligen. SÅ har jobbat i baren hela veckan faktiskt och det går bättre och bättre. SÅ det är skönt. Annars har jag bara tagit det lugnt. Fick en galen måndagkväll ledig. usch ^^ blev lite möet dricka, haha . Daniel en av killarna har åkt hem nu, så lite tomt utan honom. Och igår tillbringade jag hela dagen med Line, med lite mat ute o ligga och sola o bada. =) Måste börja ta tag i livet igen, kan inte vara trött hela tiden. Måste bli bättre på att dricka vatten också. Men jag känner mig bättre. kanske var massagen jag fick på stranden igår ^^ 
 
nu är det tid för lite sömn, sen dax att börja göra sig i ordning för jobbet =) 
 
puss o kram 
Allmänt | |
Upp