02.06.12

Meningen var att jag skulle dra ihop ett inlägg igår, men tiden bara försvann. Jag fick äntligen en ledig dag igår, eftersom jag frågade den andra tjejen om hon kunde jobba ist för mig. Hängde på stranden några timmar igår och på kvällen gick jag och mötte upp Daniel(en av bartenderna) och hans bror med respektive. Vi satte oss och käkade på Lines restaurang och på kvällen blev det lite party. Så kom åter igen i säng senare än planerat. Men det var en trevlig kväll, med skratt och dans. hade först inte tänkt dra till stranden idag men ångrade mig. Så har legat och lapat sol ett par timmar nu. Råkade slumra till lite lätt med.
Ikväll blir det återigen jobb. Hoppas på en bra kväll!! Så nu är det dax att börja fixa iordning allt inför det.
Hoppas allt är bra med Er!
puss o kram
Allmänt | |
Upp