09.06.12

Gårdagen var bra. Det var trevligt att åka in till Chania med Line. Blev lite shopping också, som jag kan visa lite senare kanske. kom dock hem tidigare än vad jag trodde, eftersom vi bara stannade tills de " vanliga" butikerna stängde vid 21.00. SÅ vi gick till hennes jobb och käkade då vi kom tillbaka till Platanias, och efter det blev det en snabbis inom jobbet och sen hem o byta kläder.. Sen gick vi bara tillbaka till jobbet och statte oss och drack lite vin innan det bra hem för mig, då de stängde. De andra drog till Villa, men misstänker att det kanske blir Villa idag också. Så blir äl att jag åker dit idag ist, om det blir.
Annars idag har jag och Rita legat på stranden ett par timmar, och inte gjort så mycket. Nu väntar jag mest på att börja jobba om 1½ timme ca. Hoppas på att vi får en bra kväll idag. Danmark-Holland spelar ju så borde väl vara några som vill ut och fira efter matchen?^^
Puss o kram
Allmänt | |
Upp