all by my self.

hej och hå! 
 
Nu har jag flyttat till en mindre lägenhet och så bor jag helt själv. Så nu har jag ett problem mindre, eller kanske 2. Har i alla fått lite mer klarhet i det hela. Ska faktiskt bli jäkligt skönt att få bo själv lite nu, får dock se hur länge det blir så här. Det är bara tills vi hittar en till tjej, sen flyttar jag väl antagligen ner till den större lgt igen... men nu kan jag iaf så ro om bara mig själv, sköta lägenheten som jag själv vill och får ha den så ren som jag vill ha den!! Var inte lätt med det där då vi bodde 2-3 väldigt olika tjejer. Nu slipper jag påsar, kartonger överallt. 
 
Nu står jag och lagar mat, är faktiskt snart klar med den. Blir kyckling i sötsur-sås och potatis. Trött  på ris ^^ 
Sen blir det jobb ikväll igen, och hoppas på en bra kväll med mycket folk. 
 
 
Allmänt | |
Upp