Girlsnight

fredag kära fredag!! Nu vet jag vad felet är. Varför jag får dessa röda prickarna igen. KOKOSNÖT!! Det är kokosnöt i min sololja, förra året var det också kokosnöt ju. Där har vi boven. Måste vara det alltså. Så nu blir det att köpa en ny sololja IGEN! SUCK.But what to do?! Ska se om jag hittar en ikväll.. För om en liten lten stund kommer Line och då ska vi åka in till Chania. Fixade så att jag fick ledigt idag också. Men sen blir det att jobba på, innan nästa lediga dag. Även legat på stranden en runda idag.
Gårdagen var riktigt dålig faktiskt :( fanns knappt något att göra alls på jobbet:/ så vi stängde rdan 03.00 minns inte sist vi gjorde de typ. Måste ha varit för att det var tranfer-dag igår. ( många människor åker hem på torsdagar och nya kommer ju självklart.) Så hoppas på att det blir en bra kväll för tjejerna idag.
Puss okram 
Allmänt | |
Upp