my sky is blue

Tyckte det var en bra dag igår på jobbet. Vi blev rätt busy för ett tag,hela övre plan var fullt iaf. Så sprang som en totting fram och tillbaka. Men helt plötsligt blev det blackout i huvdet, och allting bara for om kring mig. Kändes som jag blev helt handikappad. SÅ när det blev lite lugnare gick jag ut och snackade med min chef. Vad som ät bäst att göra då sånt händer. Känns så skönt då man kan ventliera och prata öppet med cheferna. Dock är jag inte lika glad över min hyra. Den är betydligt dyrare än vad som stod i papprena:/ Så vi får se vad vi gör ang lägenheten. Saken är att hade säsongen varit lika bra som förra året hade det inte varit ett problem.
Idag har jag klippt Daniel, så nu är alla fina i håret på jobbet ^^. Sen blev det en sväng till poolen och sola lite. Nu ska jag bara äta och byta kläder sen är det dax för en jobbenatt till.
puss o kram
Allmänt | |
Upp