Take my hand and walk with me .

Varit riktigt varmt idag med en del blåst. Så har varit rätt skönt faktiskt. Gick bort till Villa idag också för att lägga mig vid poolen. Även stranden där är mycket bättre än den vi har här utanför oss. Det är sand där och vi har små små stenigt. Så blev att ligga där ett par timmar. NU väntar jag mest på att mina kokande ägg ska bli klara, sen ska jag fixa ihop resten av min mat för kvällen.
Annars var gårdagen bra, jobbade som sagt med Rita. Hade en del folk igår faktiskt, så det var nice. Vissa stammisar som alltid hänger hos oss då de är ute, ett gäng som jobbar på Caldera bay, härligt gäng även andra nya turister. !! Det sjöns massa kareoke igår med, dock inte jag. haha. Men får väl erkänna att jag har hållt i micen även om jag inte gillar att sjunga eftersom jag VET att jag inte kan. Hoppas på en bra ikväll idag också, idag är det jag och Tina som jobbar.
puss o kram
Allmänt | |
Upp