This is my paradise .

tjo!
Jag har bara läst om att de gör om blogg.se men inte sett någon skillnad på min förrens NU! OMG, vad är det som hänt här :S Jaja, jag lär mig väl det nya sättet inom kort. 

Igår gick vi upp i hyfsad tid för att kunna gå bort till den bra Poolbaren i Ag.marina för att steka några timmar. Blev jag o grabbarna, eftersom det bara är vi som jobbar kvar på tropan. Jag är alltså enda tjejen just nu, då de andra 2 inte jobbar kvar. Så blir mycket jobb framöver, men förhoppnignsvis hade de hittat 2 nya tjejer som kommer innan månanden är slut. Dock är jag ledig imorgon..När jag kom hem hade den finska tjejen bara flyttat ut,UTAN att säga något till oss. Så jävla schyst eller inte!! Man gör inte så, dålig stil som fan. Var en väldigt lugn kväll igår på jobbet, haft fullt upp tidigare kvällar men igår var ju katastrof..SÅ tiden gick väldigt sakta, så hoppas verkligen på en bra kväll idag. 
Idag ställde jag inte klockan, utan tillät mig att få sova tills jag vaknade,vilket inte blev senare än 13.30 faktiskt. Så idag har varit en slappedag, jag har varit på gymmet en runda, och sedan städat lägenheten. Nu får jag se vad som hände de sista timmarna innan jobb. Ska försöka få till något att äta utav typ inget, måste gå och handla då det ekar i kylskåpet nu ^^ 

 
puss o kram 







Allmänt | |
Upp