I know a secret.

Long time no see. Varit lite upp och ner här men nu förhoppningsvis går det kanske åt rätt håll, och kan bli normalt igen. De senaste dagarna har varit helt okej. Solat, badat och haft allmänt skojj + jobbat så klart. Skulle haft tisdag ledig men blev ändrat. Så nu får jag se när jag får en ledig dag.Hoppas på lördag i alla fall, skulle vara riktigt nice. Har haft ett svenska par nere, som har varit super gulliga, men de åker tyvärr hem idag. Så det är lite tråkigt men hoppas kunna möta upp dem då jag kommer hem igen. Annars var vi hyffast busy igår, sprang som en dåre fram och tillbaka plus med en jävulsk huvudvärk. Vilket var mindre kul.

Jag bara älskar mitt liv här nere alltså. Vännerna man får, klimatet och ja självklart mitt jobb. Nu väntas det jobb ikväll.
Puss o kram
Allmänt | |
Upp