what to say....

Hej hej på Er!!
Hoppas allt är bra med er! Här är det väl helt okej, är irriterad och förbannad på vissa saker men utöver det är allt super.. Må lov att säga att allt detta de senaste dagarna är så respektlöst  så det finns inte. Man gör och beter fan inte sig så här. Nu med allt som händer, så måste man hjälpa laget. Vad gör det att jobba lite mer ett tag tills vi får en ny tjej. Ja vi letar efter nya servitriser till jobbet. Men icke, ingen hjälp får man.Istället blev det bara mer problem. Tur var så kommer det nya tjejer.
Men jag fick en ledig dag igår iaf, efter att jobbat 7 nätter utan att klaga på att jag jobbar mycket. Så under dagen spenderade jag ett par timmar med Rasmus och tog en kaffe. Kvällen till ära blev att jag mötte upp Line och Daniel, vi hade bestämt att vi skulle ut och käka. Så blev en mycket trevlig kväll, men trött som ett as var jag dock. Idag har jag legat vid poolen och glassat och nu är det snart dax för att göra sig iordning för en ny jobbenatt.
Ha det super!
Puss o kram
Allmänt | |
Upp