allergisk

Blev att jobba själv igår.Tina fick gå ner och hjälpa Chris att börja ställa iordning baren där nere, den ska nämligen öppnas imon. Detta eftersom vi har ett stort Apollo-party imorgon. Men det gick bra. Vi hade en sjukt lugn natt, riktigt illa faktiskt. Alla säger att detta är den sämsta säsongen ever, att de aldrig varit med om liknande. Roligt att höra ju, nja inte riktigt. Så vi får se hur sommaren blir. Hoppas det blir bättre. Vi stängde runt 04.00 efter det gick vi bort till Dielefsis eller hur det stavas, för ett par drinkar. Men fan alltså jag måste sova mer, kom inte isäng förnens strax efter 06.30:/  Så nu blir det ett break i att gå ut efter jobbet. Måste spara lite pengar nu med. Varit hos doktorn idag, ang min näsa. Inte fasen fattar jag vad han sa heller. Han kollade, kände lite i ansiktet och säger att jag är allergisk. JAHA - mot vad?! Det verkar som det var pollen- och damm - liknande allergi. Så nu är jag ca 50€ fattigare för ett läkabesök och ett nytt nässpray. Få se vad som händer.
Annars ha det varit en lugn dag, kom inte ur sängen förrens sent. Har dock ringt hem för första gången sen jag kom ner hit. Så gulligt att höra Paulas röst, saknar mina så flickor.
Nu är det snart dax för jobb, ska jobba själv även idag.
Puss o kram
Allmänt | |
Upp