Beautiful monster

Det är redan den sista maj, det är galet vad tiden går fort. Tyckte nyss det var februari månad och jag jobbade och bodde i Malmö. Och idag är det exakt 2 månader sedan jag lämnade sverige för kreta. Det kan jag inte heller riktigt fatta. But I like it.
Dagen igår var helt okej, det var faktiskt lite riktig partystämning, men ändå var jag inte nöjd med mitt säljresultat. Det känns bara så meningslöst ibland att vara 2 stycken, känns som man slåss om kunderna. :/ Visst då vi blev busy för ett tag var det väl bra, men sen då folk börjar gå så blir det lite lamt. Vi får se vad som händer framöver. Jag hoppas verkligen på mer folk. Känner även hur jag börjar bli trött, så idag tog jag 1½ timmes powernap nu innan jag gjorde mig i ordning. Var mer än välbehövt kan jag meddela.
Annars har jag och Rita bara gått till Lidl och handlat mat idag, medans alla andra låg och glassade i solen. Har varit riktigt härligt väder idag. När jag kom hem, frostade jag av det lilla frysfacket vi har, för det var fullt med IS.
Nu bär det snart av till jobbet, och idag ska vi alla upp där. Vad vi vet så är ingen av oss tjejer lediga...
Hoppas allt är bra med er där hemma !!
Puss o kram
Allmänt | |
Upp