~ Euphoria ~

Fullt upp här alltså! Men har inte glömt er där hemma. I fredagskväll gick vi upp till Killarna där de bjöd på middag, innan vi gick till jobbet. Igår gick vi alla till stranden och bara hängde och slappade efter haft en lång natt på jobbet. ikvällen igår bjöd Tina på mat och vi hade över killarna hos oss i stället. Mycket trevligt måste jag säga. Vi är ett bra gäng! Så det känns nice. I har faktiskt en ny kille som kommer idag, ( dansk). Bara danska här alltså.  Men men.
Blev en lång natt på jobbet igår med. Vi visade Eurovision, wopppp VI VANN!! Vi hade folk som kom och gick hela tiden, så kom inte ifrån jobbet förens strax efter 05.00. Jag som hade hoppats på att vi skulle stäng något tidigare.I stället blev det att bara att kasta sig i taxin, för vi skulle till Mylos efter jobbet. Jag ville ju fira att Sevrige vann bla!! Verkar som en nice klubb, bara att vi kom jävligt sent. kom inte i säng förrens strax innan 7.30 i morse och idag då jag vaknade gick jag till stranden.Mötte även upp Line där. Och nu ikväll vankas det jobb igen. Förhoppnigsvis kommer den nya killen förbi jobbet så man kan hälsa på honom. Har dock redan hunnit tjuvkika på honom, då jag såg han på hans balkong ^^
Hoppas allt är bra med er där hemma !! =) Här har det varit sjukt varmt idag!!
Puss o kram
Allmänt | |
Upp