let's get the party started.

Vi är redan i slutet av maj, helt galet. Natten igår var lugnt också. Hade dock folk som kom och gick hela tiden. Så var aldrig riktigt helt tomt men ändå. Idag skulle vi vara på jobbet 13.00 för att ställa iordning och förbereda det absolut sista inför ikväll. I det innebar det  även att blåsa upp 200 BALLONGER. Trodde jag skulle få lite svindel där ett tag. Det vankas ju stort Apollo-party. de ha sin årliga kickoff och det kommer guider från hela ön ikväll. Så vi räknar väl med ca 200-300 guider. Så kommer nog bli en lång och tuff natt och stressig som fan. Så hoppas bara de andra tjejerna också jobbar på bra ikväll..Förhoppningsvis kommer det bli en rolig ikväll också såklart. Efter vi var klara gick vi ner till Image och tog en "kaffe". Annars inte hänt så mycket.. Jag har börjat använda mitt nya nässpray, så hoppas vi på det bästa.
Och nu ska jag ta en powernap innan jag börjar jobba. Börjar senare ikväll, kl 23 ist. Så ha det super hemma.
Pusso kram
Allmänt | |
Upp