25.05.12

Ja ibland ska man faktiskt gå tillbaka. Jag vet ju själv som är frisör. Kom hellre tillbaka än att gå till någon annan, för den nya frisören vet ju inte vad den tidigare har gjort. Och det var exakt vad jag gjorde. Jag gick tillbaka och pratade med min frisör, och han fixade det. Det är helt okej nu, inte lika gult. Liten skillnad,men det kan jag fixa sj med min 10V toning och silerschampo som sagt. Men kan dock meddela att det ska bli så skönt då jag kommer hem igen, och kunna få håret bra från början.
Ikväll blir det tydligen middag hos Daniel och Rasmus innan jobbet. Trevligt ! =) Nyfiken på vad de kommer bjuda på. Sen får vi se hur busy våran jobbkväll blir. Det är ju trots allt fredag idag! Förhoppningsvis har det kommit lite nya turister som är partysugna.
Puss o kram

Allmänt | |
Upp