Its back to business

Fullt upp här. Läser om kulturella skillnader i skolan nu, där min grupp gjort arbete om Turkiet, gällande affärer. Positivt förvånad är jag och en helt annat upfattning nu. Imorgon är det redovisning och på fredag Tenta. Håller tummarna att det går vägen. Har än en gång inte pluggat så mycket som jag borde.FAN. Hatar detta, speciellt då jag gillar kultur.. Men glad att jag köpte boken i slutändan iaf. Så får jag läsa på så mycket jag kan. Står bland annat om Grekland också, så ska läsa och se hur många misstag jag gjorde i sommras ^^ haha.
 
Berlin förövrigt var nice, förutom att vi blev lite sjuka jag och Ida, men knarkade Ipren så klarade vi oss hyffsat. Kunde väl varit bättre väder också, men kan ju inte förvänta sig det i början av Februari. Men vi såg sevärdigheter, åt gott, drack gott, festade VIP och shoppade. En bra resa för pengarna och för att "bara" vara där 4 dagar. 
Ska def tillbaka en dag, då det är SOMMAR. Men nu är det som sagt verkligehet igen. Måste komma igång med träningen också nu när jag är frisk. Lite småstressad över framtiden också, detta då jag ej fått tag på LIA. Har någon något tips på praktikplats, tars det emot med öppna armar. Sälk,marknadsföring, kommunikation, pr. Ja name it.  =) 
 
 
 
 
 
Ne nu måste jag återgå till mitt pluggande, övar redovisning samtidigt som jag läser anteckningar. Hum är jag mulitactiv nu tross ?:P 
 
tja tja 
 
 
Allmänt | |
Upp