...Kärlekens dags...

Trött  trött trött, kan man nog sammanfatta mig idag. Vaken den 04,50 för att åka o göra jobb Lund i 3 timmar. Dela ut City och chokladhjärtan, eftersom det är alla hjärtansdag idag. Många fick ett smile på läpparna då de såg hjärtat och vissa tackade att vi "påmint" om vilken dag det är..Paltade på mig massa kläder men frös tårna av mig typ. Sen skulle jag lämna paket på DHL, jaha då var inte det jävla fucking ombudet öppet fast att det skulle vara det ( ursäkta språket). Och då jag loggar in på datorn ligger fortfarnade inte PP:n uppe ang vad föreläsaren gått igenom första dagen, som han sa skulle läggas upp. Jag blir så irriterat. Tentan är imorgon lixom.
 
SÅ här seriös känner jag mig just nu, Inte så motiverad helt enkelt.
Ne skärpning. Nu ska jag sätta mig med bok-fan! Hejdå omvärlden.
 
 
tjatja. 
Allmänt | |
#1 - - Emanuel:

Haha så sjukt balla bilder :)

Upp