Kultur

Det var en sådan underlig känsla igår. Det har ju kommit den där smarta videopratat på Facebook, så man kan "cama", samma som skype då det är ihopkopplat. Men jag brukar aldrig göra det. Men igår ringde Paylos, en vän från Kreta, och jag brukar alltid neka och säga att jag inte vill ha videon igång. Men igår accepterade jag, och det var sådan underlig känsla då jag såg honom. jag började skratta. Har ju inte sett honom sen jag lämnade Kreta. Men det var sååååå kul att se och prata med honom. Att höra att de hade haft +19/20 igår var dock inte lika kul, då det ända jag ser då jag tittar ut är snö och kyla ^^ haha känslorna att åka tillbaka minskades ju inte heller, utan gjorde dem bara starkare att jag ska ner i sommar och leva livet igen. Att ligga på stranden med en mojito i handen, ta ett svalkande dopp, ohh jag drömmer mig bort!
 
http://www.youtube.com/watch?v=TDo5wlIpPOE 
Denna rullar om o om i min dator  bland annat 
 
 
Annars har det varit redovisningar idag. Tyckte vi alla gjorde ett bra jobb, o bra redovisningar, men sen att höra att föreläsaren blev paff att vi alla gjorde våra redovisningar så snabbt och att alla över lag var lite platta, vad ju dock inte särskilt kul:S Ja vi får se hur det går. Väntar på ekonomitentan också, vi har alla varit på läraren över att få resultatet, så han är nog fasen lite stressad att få det gjort innan fredag nu. Men gäller deadline för oss , ska det fan göra det för föreläsarna också! 
 
Nu är det bara massa plugg som står inför tentan på fredag. 
 
Tjing. 
 
Allmänt | |
Upp