love and high heels

Love and high heels. 
 
Märktes nog ganska väl att jag inte alls hade en bra vecka förra veckan. Kan inte mer än skylla mig själv att jag priorierade som jag gjorde. Men nu är det förhoppnigsvis över. Fick även reda på Ekonomi och det gick bätte än förväntat, så lite glad blev jag i fredags. Nu har jag en hel vecka att samla energi, ingen skola som sagt. utan det är eget ansvar att hitta en LIA. All fokus på det. Men behöver inte tänka på tenta nu på någr veckor iaf. Helgen ha varit bra, bio, middag, vänner, shopping, fika, träning och idag har jag träningsvärk. Dagen har bestått av lia-sökande, solning, träning och dejt med Anna. Nu ska jag snart ha skypemöte med min ledare, ang projketet jag börjat med vid sidan av studierna.
 
Önskar mig lite värme också ! 
 
 
Puss 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp