produktiv

 
 
 
Då är snart tisdagen också passé, och snart har halva veckan gått. Haft en produktiv dag idag, dock mådde jag lite kasst i morse, men skakade av mig det och började igen med mitt LIA - letande, Både i Malmö och Köpenhamn. Mailade och ringde företagen, hittade ett som jag ska söka till nästa LIA då de inte tog emot praktik under 4 månader. Har 2 företag jag ska maila till i morgonbitt, för sen blir det inte mer letande imorgon. Ska nämligen möta upp mamma och småttingarna i Lund förhoppningsvis och så ska vi till det nya äventyrsbadet där. Hoppas inte man blir totalt bombaderd av ungar eftersom det är sportlovsvecka.. 
 
Annars har jag hämtat upp min Tenta idag ifrån ekonomin och tagit en "kaffe" med Elina ikväll. Städat lägenheten och även bakat en kladdkaka tills imorgon. 
 
Jag och såttingnara - Kreta 2012 <3
 
Ne nu ska jag hoppa i säng =) 
 
 
 
Allmänt | |
Upp