the last day in feb.

Sista februari, sista dagen på vintern, med tanke på att de säger att Mars är första vårmånaden.
Var tar tiden vägen ?!  Iår har jag redan hunnit göra 2 tentor, en Berlin-resa, och en del resor hemmåt o träffat underbara människor. Gör dock inget att tiden springer, då jag bara längtar till Grekland men samtidigt lite saktare vorde bra. 
 
 
Skolan idag, och jag har absolut ingen som helst aning om vad vår föreläsare snackar om..... :S Vi börajde iaf spåna på vårt grupparbete, tror det kan bli riktigt bra. Använda kreativiteten , yeah ! 
Cyklade sedan till Entré, för att köpa mig en kalender. NU SÅ!!  Jag är super stressad, sätter påsen på styret och börja cykla hem. 1,2,3 så är inte min påse där. Vart tog den vägen ?! Och blåsigt var det, så fick cykla tillbaka för att leta, och puh jag hittade den. Någon snäll människa hade hängt upp den på en pakethållare.praise the lord! 
 
Hem och bytte kläder och mötte upp min vän Emauel för en kvällspromenad. Trevlig promenad,LÅNG blev den men med massa skratt dock lite kallt och blåsigt. 
 
Nu ska jag krypa isäng, skola imon och biljar på kvällen ! 
 
 
nightnight my friends.
 
 
Allmänt | |
Upp