Be strong

I will walk by faith even when I cannot see. Jag glömmer att jag har den på ryggen. Blir lika överraskad och glad då jag blir påmind. Den är en del av mig, och inte en ända sekund har jag ångrat mig att den får pryda min kropp min rygg.. Än en gång tar den mig igenom svåra stunder, då jag bara vill ge upp och skit i allt. Hösten och vinterna har varit en av de tuffaste på länge. Omställningen från ett varmt soligt och underbart liv till ett liv i skolbänken å väldigt lite sol o kallt. Hösten har varit tuff, det har varit skola, plugg, jobb, stress och tentor. Iof klarat allt bra, men livet skulle ju kunna vara lite roligare. Jullovet var verkligen välbehövt för att jag inte skulle bryta ihop helt. Jag har haft roliga jobbdagar med sötaste Anna varvat med mysiga dagar hemma hos familjen och vänner. Hade både den bästa juldagen och nyåret på länge. Så jäkla kul, det gav en helt ny enerig inom mig, vilket jag hoppas kunna bära med mig hela våren. Som kommer bestå av plugg, en BERLIN resa med undebrar vännen Ida,gud vad kul det ska bli, mer plugg, tentor och avslutar terminen med 11 veckors LIA. Ska bara hitta en praktikplats med. Sen än planen att jag återigen ska ligga  på stranden med en mojito i handen och uttala enstaka ord på grekiska. Så ser min plan ut, nu ska jag bara hålla den.
 
 
I'll see u all out there !
 
 
Allmänt | |
#1 - - Ida:

Oh, schysst layout! :)

Upp