Made it

 
Min grupp var först ut med vårt företag "Build a cupcake", och utav oss var jag den som började våran presentation. Tur jag hade mina notes som jag kunde luta mig till. Gick väl helt okej faktiskt. Eftersom jag själv vet att jag gärna springer igenom mina papper o nästan tappar andan, så tog jag mig i kragen och gjorde puaser då jag pratade. Man behöver väl egentligen bara stå där framme tillräckligt länge så släpper det. Gick lättare då jag presenterade vår likviditetsbuget( vilket var den sista sliden). Men sen bestod ju hela dagen utav att sitta och lyssna på alla andras presentationer också. Så är helt tjock i huvudet, och känner att jag knappt kan öppna boken o göra en enda uppgift. Men ska iaf iväg coh träna om timma ca, så kanske läser mina anteckningar sen ikväll=)  Ikväll är det ett Core-liknande pass vi ska testa. Missade nämligen helt att strippen var igår =( fan fan fan.
 
Hoppas allt är bra med er iaf. 
 
Puss o kram 
 
 
 
Allmänt | |
Upp