My weekend.

Tiden bara rusar iväg men nu är det snart dax för BERLIN, ska bli så nice. 
 
Förövrigt hade jag en superbra helg. Blev inte som jag hade tänkt mig, men det var kanske tur det. Planen var att jag skulle plugga plugga o plugga, tenta på fredag ju. Men ack, blev inget pluggande alls. Inte då man kan göra roligare saker, som att hastigt och lustigt ändra sig vid lördaglunch, för att joina vännerna upp till Växjö, där det väntades inflyttningsfest. =) Så blev ett par stressiga timmar där, då jag var tvungen att fixa en massa saker innan tåget skulle gå. Höll nästan på att missa tåget då vännerna som bor i Älmhult ringde o sa att vi skulle åka raka vägen ist. ^^ haha så fick springa och byta min biljett från älmhult till Växjö. =) Men det löste sig. Var en trevlig lördag, med många skratt o häliga människor, plus lite dans på Grace efter många om o men.. Åkte hem tidigt på söndagen till Osby o bara slappade hemma hos mamma en runda( lite längre än planerat). Tog en promenad i det härliga vädret, käkade semlor o deckade i soffan utav sömnbrist innan tåget skulle gå 17.03 till Malmö. =) 
 
Men nu är det måndag igen, och vi byter intensivt om till en vecka med råplugg och lite träning. 
 
Puss o kram 
 
 

 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp