short cut

 
Hann inte med igår. Dagen var fullsäckad från morgon till kväll. Vilket var ganska nice faktiskt.Företagsekonomin rullade på, och sen var jag på möte med min förra jobb coach, ang ett projekt hanska göra. Mötet gick bra å jag ska på kickoff på söndag,och få ännu mer info. Sen får vi se om jag vill hoppa på eller inte, =) Men lite press kände jag då han sa att jag faktiskt var den första han kom att tänka på och kontaktade. Ändå ganska kul !! Men vekrar vara spännande, så ser fram emot söndag! Efter det hoppade jag på cyklen o vägen gick till 24/7 / värnhem, för att möta upp Ida.Signat nytt gymkort hos dem nu, så blev lite träning också. vilket jag nu ikväll känner av liiiitegrann i vissa muskler. Sen hem, o sen bar det iväg på bio med Alex.  Tiwligtht, i love. Bio är ju ganska kul att gå på faktiskt. 
 
Idag var det åter igen massa ekonomi o massa räknetal, så är helt slut i huvudet, men har några uppgifter kvar, som jag ska ta en titt på. Sen ska jag även tvätta.Rolig fredag... mja nej, men imon blir det kackarna i taket i alla fall =) 
 
tjing! :) 
Allmänt | |
Upp