Blue, red and shining,

Är våren på väg? Tror inte 1a mars kan börja så mkt bättre än detta alltså. Blir väckt av att solen skiner in i lägenheten, halvdag i skolan, frukt till lunch och sen gick jag och Elina o köpte oss en "kaffe" och satte oss vid kanalen, på med brillorna och njöt av skolen..  Omg I love life when its like this. Give me more, give me more.
 
Kvällen är som sagt fullpackad.
Jag ska träffa min sponsor för ett möte, därefter ska jag hem och fixa mig för att sen bege mig in mot stan. Väntas middag och sedan biljard med Emanuel. Ska lira skiten ur honom... Host - jag som inte ens kan spela ^^ haha men kul blir det iaf=) 
 
Sen är helgen ganska lugnt. Ska planera och strukturerar upp lite saker bara och städa ^^ ahha 
 
Hoppas alla ha en underbar dag i solen idag! 
 
Pussokram skumbanan.
Allmänt | |
Upp