do you remember?

 
Oj vad tiden springer. Fredag igen, och vädret har tagit sina vändor sedan sist. Glad att solen åtminstonde skiner idag, o att snön är på väg bort IGEN!! Vill använda mina nya babes ju! 
 
Skola varvat med jobb och träning har veckan bestått av. Ganska bra vecka faktiskt. Att jag sedan har blandat ihop vissa datum var mindre bra,attans också. Men vad kan jag göra åt det nu lixom. Bara jag som blir drappad som "tur" är.  Nu har jag precis slutat mitt pass för idag, 3 mattelektioner för 8or och 9or. PUH det är en utmaning må jag lov att säga. 14åringar som inte lyssnar, omg.hahaha 
 
Ikväll är det dejt med Anna och Elin, får se vart kvällen slutar ^^ Nu ska jag rota bland mina kläder och se om jag hittar något att ta på denna kropp! 
 
Trevlig fredag! 
Pussokram
 
 
Allmänt | |
Upp