LYCKLIG

Solen påväg ner en sommardag på Öland några år sedan. 
 
 
Då ska man bli ägare till en ny soffa, kommer bli nice. En större och mysigare soffa i vit/benvin typ. Ska bara få bort min soffa jag har idag, men den åker förhoppningsvis på måndag. Men har iaf till den sista på mig att hämta min nya soffa. Hoppas kunna hämta den tidigare dock. Sen kommer ett bild bevis då den står i min lägenhet. :) 
 
Annars har jag bara suttit med CV och personligt brev idag, för att ha dem redo tills måndag då jag ska söka nya liaplatser inför våren. Känner elden i baken att det är dax att ta tag i det om jag vill få någon plats. Men det svåra är ju vart man ska söka. Annars är det en helg av det lugna tempot som gäller. Soffhäng med mig själv. Göteborg väntar nästa helg nämligen. Men önskar alla andra en trevlig lördagkväll.
 
Hälsningar / LYCKLIG TJEJ

 
 
 
Allmänt | |
Upp